Regulament GDPR


Regulament GDPR

Protectia Datelor cu Caracter Personal

Prezentul document este intocmit in acord cu si in vederea implementarii dispozitiilor Regulamentului (UE) nr. 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

 

Principiile fundamentale în prelucrarea datelor personale Confidenţialitatea datelor tale este un drept garantat. Sunt datele tale şi vei putea cere la orice moment ştergerea completă a acestor date, cu exceptia celor ce trebuie pastrate conform legii. Poţi face asta printr-un simplu mail la contact@djvalcea.ro.

Experienţa utilizării site-ului nostru şi siguranţa datelor tale sunt cele mai importante aspecte ale operaţiunilor noastre. Suntem aliniaţi şi respectăm regulile impuse de standardul european GDPR.

Datele personale sunt întotdeauna sensibile. De aceea le colectăm doar atunci când e absolută nevoie pentru a asigura o experienţă pozitivă, completă şi sustenabilă pentru clienţii noştri şi le păstrăm doar atât cât această nevoie este actuală sau dacă legea ne cere acest lucru. Nu ne plac interacţiunile nedorite la fel de mult ca şi tine şi nu le vom folosi nici în relaţia cu clienţii, nici în cea cu vizitatorii site-ului nostru.

DATELE TALE NU AU FOST SI NU VOR FI NICIODATĂ VÂNDUTE, ÎNCHIRIATE SAU DISTRIBUITE CĂTRE TERŢI, SUB NICI O FORMA.

Excepţie de la această regulă fac doar acele servicii terţe care sunt obligatoriu necesare derulării operaţiunilor noastre: firmele de curierat, serviciile poştale şi/ sau procesatorii de plăţi securizate. Ne asigurăm însă ca fiecare din aceşti parteneri să respecte regulamentele în vigoare privind protecţia datelor personale (GDPR). Nu vom colabora cu furnizori care nu au implementat cel puţin acest standard.

Ce fel de date personale colectăm şi de ce?

În momentul în care devii client (printr-o achiziţie punctuală) sau doar doresti sa te abonezi la Newsletter Comercial, avem nevoie de anumite date personale pentru a putea să-ţi oferim produsele si promotiile noastre:

a. Abonare la Newsletter: – adresa ta de email.

b. Prelucrarea oricarei comenzi plasate pe www.djvalcea.ro:

– Nume, prenume: pentru identificare (inclusiv pentru identificare de catre curier)

– Adresa de mail: pentru identificare şi autentificare. Adresa de mail este principalul nostru identificator în relaţia cu tine.

 

– Cel puţin un număr de telefon: pentru a te putea contacta în relaţie cu comenzile tale, niciodată însă pentru reclamă sau marketing.

Opţional:

– numere de telefon alternative – atunci când tu decizi că este nevoie de acest lucru.

Cum stocăm datele tale şi pentru cât timp?

Atunci când faci o acţiune prin care vom înregistra date personale despre tine care te pot identifica personal (de ex. achiziţia unui produs care necesită crearea unui cont, înregistrarea explicită pe o listă de mailing sau in cadrul unei politici de fidelizare), stocarea se va face în felul următor:

– online pentru menţinerea istoricului comenzilor şi a facturilor emise (2 ani după ultima achiziţie, respectiv după anularea abonamentului)

– local şi online pentru datele legal necesare pentru facturare (10 ani, conform dispoziţiilor legale)

– online şi local pentru sistemele de CRM pentru menţinerea unei relaţii corecte şi eficiente cu tine (1 an după ultima achiziţie, respectiv după anularea abonamentului)

– online şi local pentru listele de mailing în platforme terţe dedicate (continuu până la dezabonarea ta de la lista respectivă, dezabonare pe care o poţi face printr-un simplu click în oricare mail tip newsletter / marketing primit de la noi)

Important: Cookie-urile plasate, atât cele obligatorii şi cele din partea terţilor, au o perioadă de valabilitate limitată la maxim 90 de zile de la ultima vizită, după care nu mai sunt funcţionale.

Găzduirea site-urilor este făcută pe servere ale unor furnizori de servicii de găzduire internet care au aderat şi implementat la standardul GDPR. La fel şi platformele terţe folosite.

NU STOCAM DATE ALE CARDURILOR TALE BANCARE. La orice plata online cu cardul vei fi redirectionat catre Platforma specializata in tranzactii online cu cardul.

Cum poţi solicita ştergerea datelor tale?

Poţi în orice moment solicita ştergerea datelor tale personale în cazul în care eşti sau ai fost client al DJVALCEA.RO, sau dacă te-ai înregistrat la un moment dat pe o listă de mailing.

Nu poţi cere acest lucru ca simplu vizitator fiindcă nu avem date personale colectate despre tine.

Solicitarea o poţi face rapid, printr-un simplu email la contact@djvalcea.ro în care ne precizezi prenumele şi numele tău. E important să trimiţi mailul de pe adresa cu care te-ai înregistrat iniţial. Pentru confirmarea solicitării, te vom suna la numărul de telefon înregistrat în baza noastră de date, sau, in lipsa acestuia, catre mailul de pe care ai formulat solicitarea. După confirmare, ştergerea datelor se va face rapid, în maximum 7 zile lucrătoare.

Ştergerea nu este posibilă pentru acele date pe care suntem obligaţi să le păstrăm ca să respectăm legislaţia în vigoare (de ex. facturile emise către tine sunt păstrate ca atare 10 ani de la ultima factură emisă iar datele aferente nu se pot elimina).

Siguranţa datelor www.djvalcea.ro este securizat. Interacţiunile, datele introduse în formulare, inclusiv cele financiare, sunt protejate prin criptare SSL. Poţi verifica acest lucru prin faptul că în bara de titlu a browser-ului tău apare iconiţa unui lacăt închis. Doar siturile care afişează un asemenea simbol sunt securizate şi comunicările criptate.

Toate datele sunt păstrate în platforme care îndeplinesc sau exced standardele uzuale de siguranţă. Datele integrale referitoare la modalitatea de plată înregistrată URSITOARE OFFICIAL SRL nu sunt accesibile nici unui colaborator URSITOARE OFFICIAL SRL iar procesatorii de plăţi cu care lucram sunt certificaţi la nivel european şi conţin mecanisme de siguranţă antifraudă la standarde înalte.

 

Modificarea politicii de confidenţialite Ca şi în cazul “Termenilor şi Condiţiilor”, modificările esenţiale la Politica de Confidenţialitate vor fi obligatoriu aduse la cunoştinţa clienţilor.

În funcţie de modificări poate fi necesară in viitor o nouă acceptare explicită din partea ta dacă vrei să continui să ne fii client.